Geen producten (0)

Verzenden & Retourneren

VERZENDKOSTEN

1. Nederland

Voor bestellingen vanaf €25,- geldt gratis verzending. Meubeltransport gratis ( begane grond).

2. België & Duitsland 
Verzendkosten bij bestellingen tot €50 bedragen €4,50. Voor bestellingen vanaf €50,- geldt gratis verzending.

3. 3. Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk
Verzendkosten bedragen standaard €9,95. Meubeltransport €59,00 (tot aan de deur, begane grond).

4. Denemarken, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje 
Verzendkosten bedragen standaard €9,95. Meubeltransport op aanvraag.

5. Overige landen: op aanvraag. 

LEVERTIJDEN:

Veel van onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar en kunnen we dus de volgende dag bij je thuis (laten) bezorgen. Bestellingen die je op zaterdag of zondag hebt geplaatst, ontvang je de dinsdag daarop. Mocht onverhoopt iets niet de volgende dag geleverd kunnen worden, dan stellen we je hier uiteraard van op de hoogte - mits het bestelde artikel niet voorradig is.Indien de bestelde artikelen niet op voorraad zijn, wordt er een levertijd bij het product vermeld.  Bij meubeltransport wordt telefonisch een bezorgafspraak gemaakt. 

RETOURNEREN:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product gratis retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Lifestyle Plaza geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@lifestyleplaza.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lifestyleplaza.nl  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.